🇧🇬 Съвпадение ? Не мислА

Мислиш си за числото 8 – подминава те рейс номер 8.

Яде ти се шоколад – някой ти подава парченце.

Не ти стигат 20ст. и в десния джоб (където никога няма пари) намираш онези 20ст., който си намери на улицата миналата седмица.

Съвпаденията са супер интересен феномен. Понякога са пълна лудост (може и сладка глупост), друг път са си наистина стряскащи. Има два магьосничеки кръга, в които човек може да се оплете – позитивния и негативния… Да, клише колкото си искаш ама възприемането на всяко малко съвпадение, било до сладко или горчиво, по някакъв начин предопределя следващото. Даже игнорирането на нещо яко и готино, или в най-лошия случай агресивна реакция вместо усмивка, може да се превърне в някакъв негативен кармичен кръг (да, аз вярвам в съдбата). Тук вече брат ми припада, те мъжете не вярват в такива неща.

Днес се вдъхнових да напиша този пост, защото спечелих значка от томбола на “Дръж ми пуканките”. Да, луда или не, за мен си е направо събитие, което ми напомни на всички готини съвпадениея вчера, оня ден, миналата седмица и предишния месец. Няма шега, няма измама.

Първо се теглиха 3 имена… мал шанс.
Чувам Ирена. Сърцето ми скокна като топла пуканка в микровълнова. 😄
Щедро продължи с още 2..

И…. накрая айде още 1 … ВИРЕНА. 😳

Юпиии!

Радвам се като малко дете, колкото и да ме мислите за луда ама “Дръж ми пуканките” си е забавна, интересна и нестандартна група, в която научавам такива неща за филмите, които ми спестяват ровенето в ИнтернетЪТ.

 

Постоянно преживявам някакви нещица, които колкото и малки да изглеждат ми лепкат усмивка на лицето. Например, в офис сградите където работя имаше ремонт и пребоядисват яко. Гледам детайлите и колко изпипано е всичко и си казвам “Брей, това само българин може толкова пипкаво и готино да го направи” и след 2 секунди чувам “Братчет, ти на Великден къде ще си?” хахаха Слочаеност?

Платих £ 14 за някаква глупост… И знаех, че е глупост и беше от тези моменти, в които си казваш “Ох, не се сдържах”. И след 5 мин имейла издрънча с ново съобщение – влизам и гледам Амазон ми пращат мейл, че ме рифъндват (гаден емигрант съм аС) с £ 14 за отказана поръчка преди 2 месеца и половина… Слочаеност?

Аз живея за такива моменти и вместо да изписвам тук 100 реда с примери, искам да кажа че съвпаденията са нещо страхотно и не ги подминавайте никога! Те вас чакат и гонят, да се правим на недостъпни вече не е модерно.

Благодаря ❤

Снимка: Аместердам, 2017

 

Leave a Reply

